Otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Masz możliwość reklamacji - niezwłocznie skontaktuj się z nami droga emailową: style.sensation@poczta.fm
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na poniższy adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dokumentem sprzedaży:
Style Sensation
Laskowa 916
34-602 Laskowa
tel.: 533111325
Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
4. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych do paczkomatu.